BLIK
Co to jest BLIK
Usługa BLIK to usługa umożliwiająca dokonywanie transakcji płatniczej:
• w bankomacie,
• w sklepie,
• w Internecie.
zainicjowana przez Klienta przy użyciu aplikacji mobilnej BS Nowy Sącz mobileNet i autoryzowana 6-cyfrowym jednorazowym kodem BLIK wyświetlonym w aplikacji mobilnej.
Przeznaczenie
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Nowym Sączu lub pełnomocnikami do tego rachunku, z dostępem do bankowości elektronicznej eBankNet,
• posiadają urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Nowy Sącz mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
• mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)
• zaakceptują Regulamin korzystania z usługi BLIK
Korzyści
Transakcje BLIK są:
• bezpieczne,
• wygodne,
• realizowane szybko,
• pozbawione ryzyka przechwycenia danych klienta przez niepowołane osoby,
W trakcie akceptacji transakcji istnieje możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu.
Usługa BLIK daje możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.
Jak aktywować BLIK
W celu aktywacji usługi BLIK należy:
• zalogować się do aplikacji BS Nowy Sącz mobileNet
• wybrać: zakładkę „więcej” następnie „ustawienia” i następnie „BLIK”
• wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
• zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
• zatwierdzić operację kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
W aplikacji BS Nowy Sącz mobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK można:
• wyłączyć usługę BLIK,
• zmienić konto do płatności BLIK,
• dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów,
Zarządzanie limitami
W bankowości internetowej eBankNet w zakładce: Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK, Klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:
• płatności gotówkowe – w bankomacie,
• płatności bezgotówkowe – w sklepie,
• płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich Klientów.
Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5.000 zł.
Dokumenty do pobrania
Regulamin usługi BLIK