Menu
Kontakt z nami

Dostępność

Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług. W Banku Spółdzielczym w Nowym Sączu wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami. Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty.

Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online. Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem i otwartością. Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.

Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność

Dokumenty

Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:

napisane prostym językiem

dostosowane do poziomu zrozumiałości B2

przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające

Oddziały

W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:

pętle indukcyjne

lupy

ramki do podpisów

Pracownicy

 

 

Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami

Bankowość elektroniczna i strona internetowa

Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:

zgodne z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)

kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi

Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.

© Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu