Dostępność
Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług. W Banku Spółdzielczym w Nowym Sączu wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami. Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty.
Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online. Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem i otwartością. Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność
Dokumenty
Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
napisane prostym językiem
dostosowane do poziomu zrozumiałości B2
przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające
Oddziały
W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
pętle indukcyjne
lupy
ramki do podpisów
Pracownicy
Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
Bankowość elektroniczna i strona internetowa
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
zgodne z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.