Menu
Kontakt z nami

Karta płatnicza Visa NIESPERSONALIZOWANA

Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

Koszt wydania karty to 0 zł

Dzięki karcie zyskujesz

komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze

możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez ponoszenia dodatkowych opłat

bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You)

możliwość dokonywania transakcji w internecie

bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę

możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

aktywacja za pośrednictwem bankowości elektronicznej

wpłata gotówki we wpłatomatach

Zastrzeżenie karty

Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jeden z następujących sposobów

Contact Center Banku

(+48) 86 215 50 50 lub 22 539 50 50

Ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart

+48 828 828 828

Centrum VISA

Telefonicznie w dowolnym centrum VISA lub osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

Placówka Banku

Osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę

za pośrednictwem bankowości elektronicznej

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Pliki do pobrania

© Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu