Menu
Kontakt z nami

Karta Visa Business Debetowa

Opłata jednorazowa za wydanie karty to 30 zł

Dla kogo?

Warunkiem wydania karty jest posiadanie rachunku w jednostce Banku

Użytkownikiem karty może być dowolna osoba wskazana przez Posiadacza rachunku

Posiadacz rachunku może ubiegać się o wydanie dowolnej liczby kart, z tym że jednemu Użytkownikowi karty może być wydana tylko jedna karta

Okres ważności

Karta płatnicza VISA BUISNESS DEBETOWA jest wydawana na okres 5 lat

Okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie

Niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres

Limity transakcyjne

Użytkownik karty może dokonywać transakcji w kraju i zagranicą przy użyciu karty do wysokości dostępnych środków na rachunku, z ograniczeniem dziennych limitów transakcyjnych.

Dzienny maksymalny limit transakcyjny wypłat gotówkowych wynosi 30.000 zł

Dzienny maksymalny limit transakcyjny operacji bezgotówkowych wynosi 50.000 zł

Bank nie udziela autoryzacji w przypadku próby dokonania transakcji

W przypadku transakcji nieautoryzowanych nie są sprawdzane limity autoryzacyjne

której kwota przekracza wartość wolnych środków lub wartość dziennego limitu transakcyjnego

przy użyciu karty zastrzeżonej

kartą, której numer PIN jest zablokowany

kartą, do której utracono prawo użytkowania

Zgoda na dokonanie transakcji

Użytkownik karty wyraża zgodę na dokonanie transakcji poprzez:

Wprowadzenie numeru PIN – w przypadku transakcji dokonywanych w bankomatach oraz w niektórych punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków

Złożenie na dowodzie dokonania transakcji podpisu zgodnego z wzorem na karcie – w przypadku transakcji dokonywanych w punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków.

Dokonuj transakcji w kraju i za granicą

Płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach, oznaczonych emblematem VISA

Wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA lub PLUS

Wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA

Na odległość bez jej fizycznego przedstawienia (uwarunkowane decyzją akceptanta)

Możliwości

Sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę

Aktywację karty za pomocą numeru PIN w bankomatach

Awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą

Realizacja transakcji

Transakcje dokonywane przy użyciu karty w Polsce realizowane są w złotych polskich, a transakcje dokonywane za granicą - w walucie danego kraju;

Własny kurs VISA

Transakcje dokonane za granicą przeliczane są przez VISA z waluty transakcji na euro w oparciu o kurs własny VISA, a następnie na złote polskie po kursie sprzedaży pieniądza euro obowiązującym w Banku Polskiej Spółdzielczości w dniu rozliczenia transakcji;

Obciążenie rachunku

Obciążenie rachunku z tytułu zrealizowanych transakcji krajowych i zagranicznych odbywa się w złotych polskich i dokonywane jest z datą realizacji transakcji.

Zastrzeżenia kart

Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jednej z podanych niżej jednostek. Zgłoszenie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

Telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50 - czynny całą dobę)

Telefonicznie w dowolnym centrum VISA

Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA

Osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

Do czasu zgłoszenia Bankowi utraty karty, Posiadacza rachunku obciążają transakcje dokonane z użyciem utraconej karty do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 EUR (według średniego kursu EUR ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu dokonania zgłoszenia).

Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia utraty karty z wyłączeniem transakcji, do których doszło z winy umyślnej

Pliki do pobrania

© Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu