Informacja dla Klientów Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu o możliwości złożenia dyspozycji w sprawie zmiany kanału komunikacj
Szanowni Państwo,
W obliczu ostatnich wydarzeń spowodowanych pandemią koronawirusa COVID – 19 i koniecznością czasowego ograniczenia osobistych kontaktów pomiędzy ludźmi Zarząd Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu podjął decyzję o możliwości zmiany kanału komunikacji w sposób uproszczony tym Klientom, którzy dotychczas korzystają z kanału komunikacji za pośrednictwem poczty na krajowy adres korespondencyjny.
W celu zmiany w/w sposobu komunikacji na elektroniczny kanał komunikacji należy za pośrednictwem poczty elektronicznej złożyć wniosek: Dyspozycja zmiany kanału komunikacji.
Korzystanie z elektronicznego kanału komunikacji z Bankiem umożliwi Klientowi korzystanie z usług w zakresie:
-
dostarczania wyciągów,
-
zestawienia opłat za usługi powiązane z rachunkiem płatniczym oraz komunikowania o zmianach w „Dokumencie dotyczącym opłat z tytułu usług związanych z rachunkiem płatniczym”,
-
komunikowania o zmianach we wzorcach umownych tj. w Regulaminie, Taryfie opłat i prowizji oraz Tabeli oprocentowania, itp.
Bank od wniosku tego nie pobiera dodatkowych opłat. Nie jest też potrzebna bieżąca wizyta w Banku.
W związku z powyższym Klienci, którzy zdecydują się na zmianę sposobu komunikacji powinni wydrukować niżej załączony wniosek, następnie wniosek ten czytelnie wypełnić i podpisać; należy sporządzić skan lub zdjęcie tak wypełnionego wniosku i przesłać ten dokument na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Po ustaniu przeszkód w osobistym kontaktowaniu się ludzi zapraszamy Państwa do najbliższej Placówki Banku, celem potwierdzenia w/w wniosku swoim podpisem w obecności pracownika Banku.
Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu
Do pobrania wniosek Dyspozycja zmiany kanalu komunikacyjnego